22.10.12

最近一直都在重複聽幾首歌
這個算是音樂鑑賞嗎?
每當 聽那些歌曲時
彷彿自己 身在歌曲裡
又莫名的 感動 悲傷

Burno Mars-It Will Rain
'Cause there'll be no sunlight
If I lose you, baby
There'll be no clear skies
If I lose you, baby
Just like the clouds
My eyes will do the same, if you walk away
Everyday it'll rain, rain, ra-a-a-ain
這就是愛情
沒有了一方就什麼都沒有
G-Dragon-Missing You
내 맘은 이리 울적한데 I’m so gloomy,
말할 사람이 없다 but have nobody to talk to.
나도 가끔 활짝 웃고 싶은데 I want to come up smiling,
곁엔 아무도 없다 but have nobody next to me.
我心中如此郁闷 

身边却无可倾诉之人 
偶尔 我也想要开怀大笑 
身边却没有一个人 

Katy Perry-Wide Awake
I wish I knew then What I know now我希望當時就明瞭
Wouldn't dive in Wouldn't bow down我不會逃避也不會低頭
Gravity hurts You made it so sweet甜美的重擊
Till I woke up on直到我醒來
On the concrete就像在混凝土上

Falling from cloud 9心情從極樂狂喜跌落深谷
Crashing from the high從高處崩潰
I'm letting go tonight今晚我就隨它而去
(Yeah I'm) Falling from cloud 9沒錯,我的心情從極樂狂喜跌落深谷

這個就是提醒我該清醒了的歌
讓自己變自私
也不要再讓別人看不起我


不管做什麼都狠不下心
一定要學會自私
渴望得到的要爭取
讓別人討厭也無所謂
只要自己能好過
就可以了
這個就是自私的我

Hate Me OR Don't Hate Me

-完-

没有评论:

发表评论